08 February 2011

Huh !!!!

urm . xtauk ku pa nak d update rah blog ku tk . hurh . malam tk . ehh pagi udah duhal tk , haha . bok asa nak update ny . hurm , tok dha sem 5 , SEMINGGU LEBIH gk exam . shetttt . xberasa lha pulak kohh . dayyum . sem tk nang play around jak ku . cyes . terok bha ku . nama jak MPP . ku xlayak bha . p pahal torg pileh ku bha . pointer ku bagus pon p disiplin ku xbagus ae . xmaok ku bha . p insyaAllah lha ku cuba . Sir , Madam , Miss , saya ngakuk saya xbagus bha . bukan kemahuan saya bha . mintak MAAP mena ngan ktk org mun saya banyak polah salah . and if saya xmampu jadi MPP nok bagus saya rela kenak marah  . huhu . saya emo tk . :( adehh2 . malas ku nak cta sal ea gk eyh . p ku nak emo2 juak pagi tk . hurm . sok test gk . keja banyak gk . projek lom siap gk . subj susah2 gk semua ! pa gk ouh . ehh . macam2 lha . ee , dahlha k bye !

No comments:

Post a Comment